måndag, augusti 03, 2009

Tyckte att det va på tiden...

...att ALLA som lever under detta tak, skulle dra sitt lilla tunna strå till stacken. Så medan jag ligger på soffan, satte jag tösabitarna i arbete- duka matbordet till middagen. Efter 20 minuter, när jag hasat min trötta kroppshydda, dom jättemånga långa metrarna ut till köket, för att kolla hur det går, möts jag av denna syn:



Jag ifrågasätter naturligtvis, och får till svar av familjens 4-åring:
"- Men vi skall ha det som en liten fabrik!"

????????????????

Det finns så mycket man kan fundera på...Eller så skiter man i det, och gillar läget istället!

1 kommentar:

  1. Men visst är det skönt när man kan skicka barnen på lite lättare uppdrag, sen vet man iof inte hur resultatet blir, men det lär de sig så småningom...

    SvaraRadera