lördag, augusti 01, 2009

Åhh, vad jag gillar när just du skriver en kommentar!

3 kommentarer:

  1. Man måste ju bara när du ber så snällt!

    Härligt att "höra" dig. Du "låter" så pigg. Det känns tryggt-
    Vi var på U2 igår hade grannar mitt över gatan som barnvakt. Strålande.
    Kompisar från Stockholm överaskade med att bjuda oss på konsert. Strålande igen...
    Nu väntar jag bara på nån som kan överraska med Madonnabiljetter åxå. Hade inte suttit helt fel. Brudparet kunde inte bistå med biljetter trots allt så jag åkte på att bli barnvakt nästa lördag... så söndag. Ska vi gå du och ja Nim? Det finns fortfarande biljetter.
    Och så vill ju vi som skickar kommentarer också höra svar på tal...!
    Kram vännen och fundera ang. söndag - Madonna
    /Nina

    SvaraRadera
  2. Kul med kommentarer, så att man får veta om man skriver för en själv, eller om nån verkligen läser. Madonna får tyvärr klara sig utan mig. Hoppas för din skull att du får hänga med nån annan.

    SvaraRadera
  3. Aha!! Som nu i bloggsvängen så visste jag inte att dina kommentarer/svar hamnade ibland komentarerna från samtliga läsare... aha
    Ja, ja Madonna får klara sig utan dig. Mig med kanske...
    Kram

    SvaraRadera