onsdag, juli 15, 2009

Kära du...

...som läser dessa ord. Och som kanske gör det ofta, kan inte du vara så snäll och höra av dig i kommentarfältet. Om du inte har något googlekonto kan du alltid skriva ett par rader under anonym, så signerar du sedan, om du vill.

Har har ingen uppfattning om hur många det är som läser, och jag är ju himla nyfiken. Lite pirrigt är det ju, sitter jag o skriver för mig själv, eller är det verkligen nån där ute som är intresserad över mina små rader jag föröker knåpa ihop, ett om dagen. Det verkar vara bra för magen...hahahaaa nu har jag blivit komiker oxå.

Jag är tacksam för både positiv och negativ kritik, bara jag får veta nåt vad ni tänker.

Imorgon väntar en annan dag...god natt!

10 kommentarer:

  1. Hej Nim!
    Jag läser här varje dag och gillar det!!!
    MERA!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. OJ glömde signa från Cillan!:)

    SvaraRadera
  3. Kära du...
    Jag håller med att det är kul med kommentarer. Det gick inte att kommentera en gång, jag såg att Jenny hade samma problem.
    Hoppas att detta inlägg går att göra.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag är ett hängivet fan. Lotsade även in FK1 (favvokussen.nr1)igår.

    Love U Sis

    SvaraRadera
  5. Jag läser också å bara njuter.... Malin

    SvaraRadera
  6. Jag går in varje dag och kikar. Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Jag gillar oxå å läsa om din vardag å de som händer runt omkring dej!! kram anna w (ica)

    SvaraRadera
  8. Jag läser varje dag....och natt:-)....idag har jag inte läst något så även om kl är 01:30 så var jag tvungen att "kika" in...som jag sagt förut....det är SUPERBRA!!! Natti, natti och kram från Annika

    SvaraRadera
  9. Jag läser!!! Och det är grymt roligt att följa dina ord och din vardag då vi inte träffas så ofta... Kramar i massor Camilla

    SvaraRadera