torsdag, juli 09, 2009

Blir så jävla arg...

...när det inte blir som jag vill!!! Blir som ett barn, och vill bara lägga mig ner på golvet och sparka och slå. Men så finns ju den där vuxna spärren, att SÅ får man ju inte göra.
Fast det skiter jag i nu. Jag vill slåss! Inte vara den som kryper upp i soffan, drar in benen och rullar ihop sig som en boll, och bara låter tårarna rulla, så att tröjan blir så där blöt så att man måste byta den. Faan för den!

Roligt skall man ha! Vi gör nåt kul! Ja! Vad e kul då? Liseberg!!! JA!!! Åka bergodalbana och bara låta håret flyga i vinden, och få det där hisnande jublet i magen när det kränger så där gott. Ja! Jag vill! Äta både mjukglass med strössel, popcorn med smält smör och toppa med en våffla med sylt o grädde. Vinna högsta vinsten på både choklad och chipshjulet. För att efter ha åkt en massor ta sig till Hamnkrogen för att äta deras i särklass godaste fisksoppa, i hela världen.

Så ville tydligen väderguden nåt annat...

Men imorgon är han nog säkert på bättre humör. Då blir det bättre.

1 kommentar:

  1. Jag brukar kasta saker. Helst sånt som går sönder med ett härligt KRAS! Fråga Martin.... Det är så SKÖNT att få avreagera sig.

    Vi ska oxå till Liseberg en dag. När det inte regnar så förbenat...

    SvaraRadera