söndag, oktober 16, 2011

Kommer ni ihåg...

...att jag fick en Blog-Award, för inte så länge sedan av en vänlig själ. Jag blev så klart mycket smickrad och ärad, men vad skall jag göra med den.

Svara bara på frågorna! fick jag till svar när jag frågade den vänliga själen. Så på begäran kommer nu mina svar på dessa frågor. Jag kommer att ge varje fråga ihop med sitt svar i var sitt blogginlägg, med start idag, var så goda. Helt ärligt svarade!

När ingen ser eller hör mig...
...skåpsäter jag upp mina barns kvarglömda godispåsar. I hopp om att dom glömt att dom sparat, till nästa lördag.


2 kommentarer:

  1. Å, det där gör jag med.... Till och med de där äckliga som jag inte alls gillar slinker ner. Fast inte lakrits, där går faktiskt min gräns...

    SvaraRadera
  2. Min son äter ju inte ens godis så det finns inget att hämta i mina skåp.

    För det jag köper till mig själv äter jag upp på direkten...

    SvaraRadera