tisdag, oktober 18, 2011

ikväll blir det nog inte roligare...

...än det här.

Ögonen har velat vara stängda hela dagen, har fått kämpa för att hålla dom öppna. Kanske har min kära andra hälft smittat mig med en massa elaka bacelusker. Får väl göra som Karlsson om jag blir sjuk. Skicka nån för att köpa en massa " Kuckelemuckmedusin"

Innan jag stänger butiken för ikväll så skall jag naturligtvis berätta för er varför denna blogg heter som den gör. För visst har ni väntat på detta blogginlägg med spänning hela dagen.

Jo! Nimsan kallades jag som liten och det kändes lite tilltviztat och lagom personligt att använda det. Så när jag skulle börja blogga tänkte jag för mig själv vad jag skulle använda bloggen till. Lite av varje va det första som kom upp. Så..så fick det bli!

God natt världen, syns imon!

Inte ens en bild bjöd jag på ikväll....ZZZzzzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar