måndag, oktober 03, 2011

Jag har fått min 1:a Blog Award!



Mycket smickrande och jag tog emot den med en äran.
Men hur tänkte den vänliga, gulliga, snälla, omtänksamma människan, som skickade mig den?!!!!

Vad skall jag göra med den?!!!
Hur skall jag göra den värdig?!!!

Vadå, bara klippa lite där, kopiera en annan och länka till den sista?!!!

Jag är säkert bra på en massa saker, som vi inte skall tråka ut er med att höra, för listan skulle förmodligen bli så långa att det tog hela kvällen för er att läsa. Men det här...Det är alldeles precis på kanten av mitt kunnande. Jag e nästan där, men det kom så mycker emellan...så som det ser ut just nu så måste jag lämna walk over. Tack men Hjälp!


1 kommentar:

  1. Jamen...bara svara på frågorna då då? Utan bild eller länk till andra bloggare?
    Eller också tar du bara åt dig äran för din award och låter nån annan svara på frågorna. ELler också skiter du helt i frågorna och sätter dig bekvämt i fåtöljen och läser den där spännande boken du läser nu. :))

    SvaraRadera