torsdag, november 24, 2011

Nu kommer den där...


...tiden på året, då jag alltid har en tendens att längtar bort.

Långt bort från tjock-vantar, oskrapade bilrutor, väckarklockor, tråkig tisdagsmiddag, och mörkret framför allt.

Kommer på mig själv sittandes på en iskall pinne och drömmer mig bort...till värmen, goda maten, flip flopsen, varma sanden. Åhh jag mår dåligt!

Inget undantag i år heller, JAG LÄNGTAR BORT!

Men det känns ju mycket lättare när det ständiga samtalsämnet i familjen, varje måltid, och då menar jag VARJE måltid, är dom gångna Greklandsemestrarna och Thailandresorna.

Hjälper verkligen- NOT!

Ne, klättrar nog upp på vinden en stund och sticker näsan ner i sommarklädlådan. Vem vet? Kanske ligger ett litet sandkorn kvar i nån ficka, som jag kan sniffa på en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar