lördag, november 19, 2011

Nu igen!



Det är ju inte klokt! Tack gulliga Camillos för ytterligare en Award. Tack oxå för ditt datakunnande, och för att du så vänligt delar med dig av den, till enkla små människor som inte alls kan. Numera kan jag nämligen länka, som det så fint heter, och även sätta in små videoklipp. Skall visa er! Klicka på Camillos så skall ni se varför jag fick just denna Awarden av henne.

Man skall tydligen tacka och föra Awarden vidare, och det första va ju enkelt, men det andra sätter lite käppar i hjulen. Jag läser inte så många "privata" bloggar, mest kända människors och andra. Och hur skulle det se ut om jag skickar en Award till en av dom. Crazy!

Så det får vara denna gången. Men jag kan passa på att uppmana er 10 000 tals som tittar in här för att ta del av min enkla vardag och mina väl vald ord, att börja blogga. Det är jätteskönt att ha någonstans där man kan ventilera lite till cuberspace. Lovar att jag skall läsa, och skriva en massa kommentarer. För det är nåt en bloggare gillar. Hur skall man annars veta att ni är där? Fast...jag vet att ni e där, det ser jag allt på mina läsarlistor, ibland flera stycken i timman. Men kommentarerna är få.

Så då passar det väl fint att även tacka mina små söta här hemma, för att dom förgyller min och andras vardag med deras tankar och funderingar. Vad skulle jag göra utan er?

Bara er, just er, ingen annan.

Idag bjuder jag på lite vacker skönsång av Adele:


3 kommentarer:

  1. Bra där! Både länka och lägga in en video i samma klipp!
    Jag gillar också Adele, skitbra!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Håller med du, det är väldigt roligt med kommentarer :) Ungefär som när man brevväxlade och fick svar. Jag har inga brevvänner nuförtiden, däremot bloggvänner. Same same but different.

    SvaraRadera
  3. Åhh lite kommentarer, alltid roligt!
    Mockapocka, man kanske skulle ta upp brevskrivande igen. Camillos, jag lär mig, men det är nog bara för att jag har en så bra lärare, så pedagogisk på nåt sätt.

    SvaraRadera