onsdag, december 14, 2011

Vad har hänt?!



Dom små söta sakerna sitter i myssoffan, och tittar på 78:de säsongen av " Äntligen hemma".

Martin Timell skall montera sitt 46:e kök ihop med sina 16 assistenter, Karin med ännu större hår än någonsin pysslar lite käckt ihop ett par ljusstakar av 2 tomma toarullar och lite guldfärg, som av en händelse hade blivit över. Den snygge lite yngre snickaren snickrar ihop en liten skohylla av masonit, till din hamster, med alla verktyg och maskiner som finns att köpa på det jättestora tyska byggvaruhuset. Anders planerar granar som kommer bli SÅ FINA om sisådär 33 år. Då minsann skall det bli fint i stugorna till jul.

Så e det då en kvar, sist men INTE minst, om man skall tala om en viss kroppsdel i alla fall. Vad människan gör, spelar inte så stor roll, för ingen tittare i världen är intresserad, man har bara fokus på en sak, eller två, kanske möjligen tre det beror på människans val av urringning eller inte.

Så här följer dagens citat:
"- Kolla, vad har hänt, har hon fått en sjukdom?!"



3 kommentarer:

  1. Det är nog en sjukdom. Den heter "att-inte-veta-när-man-ska-sluta-gå-till-plastikkirurgen". Finns tydlingen inget botemedel...

    SvaraRadera
  2. Hej Nim!

    Jag håller med Camillo som jag förresten ska tacka för att jag hittade dig!

    Har kollat runt lite här hos dig och jag gillar vad jag ser. För att kunna hitta tillbaka till dig snabbt och lätt lägger jag till min lilla bild bland dina följare!

    Titta gärna in till mig om du har tid och lust!

    SvaraRadera
  3. Camillos: Ingen e så vacker som Lulu!

    Maria: Välkommen till mig, va roligt med nya läsare som dessutom lämnar ett avtryck. Jag skall genast besöka din blogg!

    SvaraRadera