onsdag, juni 29, 2011

VARNING!


Jag tror jag MÅSTE ha blivit "KÄRRINGSJUK"!

För det är man väl om man två kvällar i rad, sitter och först beskådar spektakltet från vår gröna berömda park med en kanin i fronten, i välbehag. En av gästerna, han den där oskuldsfulla, starka, charmiga saken, som dessutom kan sjunga och röra sig i takt. Han som kanske precis har fyllt 18 och ett halvt.

För att dagen efter, samma tid, samma kanal, sitta med fröjden i ögat och vila sikten på efterträdaren av en äldre sort, som har en förkärlek till kletiga bullar. Han har gäster, han me!
Lika blonda som dagen innan, lite mer dansant kanske, fin kroppshydda och framför allt ung och fräsch. Något äldre, kanske till o med får lov att köpa signa alkoholhaltiga dryck lagligt.

Ne! ikväll får vi hoppas på att SVT trycker ner mig på jorden igen. Fram med Adaktusson, eller nån!




1 kommentar:

  1. Förkärlek till kletiga bullar? Nu hänger jag inte med...
    Danny är ju bara föör charmig, jag håller med!! Men Ola...alldeles för ung eller jag menar alldeles för söt eller jag menar...

    SvaraRadera