lördag, juni 11, 2011

Har inte glömt er...


... har helt enkelt bara prioriterat bort er, men bara lite.

Har så mycket som skall göras, helst nu när det fina vädret är här. Måste ligga i solstolen, måste läsa lite tidningar, måste åka o bada, måste äta glass, måste kanske vila lite i skuggan, måste grilla lite mat, måste kanske slappa, måste absolut äta ännu mer glass.

Förstår ni!!! Jag hinner inte, med er. Men vem vet, en vacker dag, vilken som helst, kommer kanske regnet och då kanske, kanske...fast man vet aldrig. Glass går ju bra att smaska på inomhus oxå.

Sen kan jag lixom inte komma på nåt vettigt att förtälla. Mer än att min vackra Pion äntligen har slagit ut och är så fiiiinnn. Men vem är intresserad av nåt sådant?


1 kommentar:

  1. Jag!
    Och nu blir jag avundsjuk också. Mina Pioner har minsann inte slagit ut ännu...

    SvaraRadera