tisdag, juni 21, 2011

Tror jag kör...


...lite crazy bananas och helt enkelt skiter i hela listan. Alltså inte gör nr 2, på själva listan, för det verkar ju hur äckligt som helst, och det vill man ju inte vara. Nej, jag tror att jag kommer köra på den vilda stilen och kör helt utan tyglar.

Jag vet! det kan gå hur som helst, men jag tror att jag e beredd att satsa stort och chansa, en gång i livet. Vem vet, kanske kommer aldrig chansen tillbaka.

Kanske e listans glada dagar helt förbi, och kommer kanske aldrig mer igen. Kanske kör med nerdragna fönster varenda gång, efter detta. Synd, för jag gillar lixom listan, själva listtillverkningen hör lixom till. Så lite det här med kontrollen oxå, det som står på listan gäller. Och kanske lite till, om det finns plats, och det finns det ju alltid. Bara man har rätt inställning och argument.

Jag e beredd att testa! Bara baddräkten och mannens Visakort är med, så klarar vi allt!



1 kommentar: