torsdag, februari 10, 2011

Nu kan hon komma igen!


Ni som läser min lilla ventil, vet ju att det tappades en del tänder, här i somras. Och att jag älskar att stoppa min smutsiga, sketna fingrar rakt in i munnen, på den drabbade, för att vicka, dra och putta lite på dom stackars lösa.

Kanske inte alltid uppskattas, av den lilla söta som den lösa sitter på, men jag är mamman, jag bestämmer. Det är ju så roligt, och spännande!

Nu har det legat otroligt lågt en mycket längre tid, och jag har börjat undra om inte dom kör en fuling med sin mamma. Dom säger inget, för dom vet vilket tjat det blir.

Men nu är det igång på alla håll, det kan vara igång på. Och med råge, tre små gaddar i varje mun, inte dåligt.

Så jag samlar "Pippi-pengar" så kan hon komma när hon vill, tandfen, så välkommen så!

1 kommentar:

  1. Många guldpengar blir det! Snygg bakgrund! Nu ska jag också leta upp en snygg bakgrund till min blogg. Ha en go helg!

    SvaraRadera