tisdag, februari 15, 2011

Jag har blivit besatt!



Av tanken på att bli sjuk.

Vill smeta in mig med handsprit, isolera mig, låsa in mig, andas frisk luft, äta ingefära, Espiritox, eukalyptus, mentol, vitlök och gurgla mig i 1 l wiskey.

Idag på jobbet trodde dom att jag lekte cowboy för att jag drog upp sjalen för munnen. Kan man införa allmän plikt på munskydd, på jobbet?

Aldrig har dom varit så sjuka på jobbet som denna vecka, denna jävla vecka av ALLA veckor. Hur mycket vitpeppar kan man äta, innan man får magproblem?

Undra om dom som bär burka är ofta sjuka? Ja menar undrar om allt tyg kanske hindrar baceluskerna att komma ända in...borde funka...

Förvåna er inte om ni ser mig iklädd burka, den närmaste tiden. Eller va då se mig..det är väl det som är tanken, att man INTE skall synas.

Kanske, kanske kan jag får en lite smittsam höstblåsa, eller kanske ett pyttelitet nageltrång, eller kanske en svullen örsnibb, så jag kan sjukskriva mig...bara några dagar tills allt är i hamn.

Till en helt annan sak...vet ni att det va 47 grader i solen i Thailand i går, och 31 grader i vattnet. Låter varmt...kanske inte tar med mig burkan, men den sägs ju isolera det mesta, även värmen. Kanske skall packa ner den ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar