måndag, februari 14, 2011

Får PANIIIIK!


Alla verkar ju va sjuka, nu för tiden. Spyr dom inte mitt framför näsan, så hostar dom mig i ansiktet, eller nyser dom så det sprutar på mig. Överallt man rör sig så befinner dom sig, smittbärarna. Dom liksom invaderar i mitt territorium, utan tillstånd.

Är det inte magsjuka, så är det Influensan, svininfluensa, vanlig hederlig förkylning, snuva, hosta, feber, eller nån annan sjukdom.

Jag orkar inte- inte NU!

BORT, SCHASCH, IVÄG, HEJ DÅ, och GOOG BAY!

Hokus pokus, så blir vi INTE smittade, vi hinner inte detta nu. Vilken annan vecka, men inte nu. Vi har kämpat för detta, snälla, snälla låt oss vara friska!

Kanske kan beställa en hel lastbil, med handsprit, och bada i?
Alla knep är bra, utan dom dåliga. Jag är nästan beredd att testa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar