onsdag, september 28, 2011

Vi har bråkat!


Mamman och den lilla söta har rykt ihop. Ja, inte slått varann, för det får man inte. Men munhuggit kan man säga, ej rörande överens, tyckte inte samma, delade inte samma åsikt...

För att lixom känna nån slags vinst klämmer hon i ordentligt, riktigt från dom små tårna som är målade i svart, när hon lägger in med slutklämmen:

"- Jag skall stoppa in dig i en tuggumiapparat! Sen hoppas jag att ett snorigt barn kommer och stoppar i en peng. Så när du rullar ut och hon stoppar dig i munnen, får du snor på dig!"

De ni, blev ni rädda, det blev jag. Huuu...

Hur min slutkläm blev?

"- Bra då kan vi inte köpa nåt lördagsgodis på lördag, för så sitter jag instängd i en tuggumiapparat. Bestämt!

Hahha där satte jag dit henne rejält!

Mamman-Den lilla söta, 1-0!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar