onsdag, september 14, 2011

Vad kommer näst!?


Satt och kollade vad SF hade för utbud, eftersom det har planrats in ett familjebiobesök, till helgen. Helgen ni vet, dom där två futtiga dagarna som känns som två timmar, som nån har kommit på att man skall få vara ledig från jobbet, på. Förutom dom stackarna som har ett jobb där det krävs att man befinner sig där, även dom där två futtiga dagarna. Verkligen stackare! Tro mig jag vet...

Bion va det ja, så himla lätt att halka in på en massa bananskal hit o dit. FOKUS!

Tecknade filmer har vi lixom vuxit ifrån och har avancerat till lite lättare familjeäventysfilmer. Men om mamman/ tolken/ textremseläsaren/ översättaren får bestämma och få ut mest av pengarna och hinna äta nåt enda popcorn, så föredrar hon att det pratar det svenska språket, eller dubbat i alla fall.
Hittade en som kunde funka, Spy Kids, men va e 4D, fjärde dimensionen?

Kollade lite extra och fick till min förvåning se vad det betydde, 4D= luktkort!!!?

Nu känner jag mig så där gammalmodig igen.

Hur skall det gå till?

Är det ett skrapkort?

Kostar det extra?

Behövs det verkligen?

Vilka lukter kommer att erbjudas, och vill jag ha dom lukterna?

Hur skall jag kunna hålla i popcornskålen med ena handen, äta med den andra och samtidigt skrapa lukter?



1 kommentar:

  1. Det där blev jag nyfiken på. Jag och sonen har sett de tre första filmerna många gånger. De är bra!

    SvaraRadera