lördag, augusti 27, 2011

Hade egentligen inte så mycket..

..att förtälla suberspace denna regniga lördag.

Tänkte krysta fram ett ynka inlägg, så att ni inte känner er bortglömda. Så det fick bli den enormt stora nyheten, tidningscoopet att jag skall på kräftskiva, ikväll. Men så upptäckte jag någonting på Google som fick mig förundras över något.

För att förgylla inlägget, så tänkte jag som vanligt lägga till en liten bild. Tror att ni uppskattar sådant. Jag tycker nämligen personligen att ett inlägg UTAN bild, är lika med inget inlägg. Intresserar mig inte ett dugg.

Går in på Google bilder, skriver i sökordet kräfta, och får till min stora förvåning endast upp miljontals bilder på signalkräftor. VA!!!? Den enda bilden jag hittade var den ynka lilla söta saken nedan.

Det är väl Havskräftan som e kräftornas kräfta. Dom små röda sakerna är ett substitut för dom stackarna som bor så långt in i den Småländska skogen, att dom inte får tag på nåt annat.
Är det så att dom allra flesta äter dom?!

STACKARE!!! snacka om att missa vinsten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar