onsdag, januari 25, 2012

Vart bär det hän!?


Skall sluta och lyssna på nyheterna!!!

Man hör saker man trodde bara fanns på film, saker som e så osannolika att öronen håller på att ramla av. Mammahjärtat hoppa ur kroppen, och man undra om folk o fä, mest fä för ingen vettig människa kan göra sådana saker, inte har nån skam i kroppen. NEEEE! Uppenbarligen har dom inte det, för då hade Nyheterna låtit annorlunda.

På radiokanalerna sänder som ca 3 min Nyheter varje halvtimme, och på väg till jobbet hinner jag med en sådan nyuppdaterad liten sändning. Igår hörde jag något så fasansfullt att det satt kvar hela dagen.

Det var en mamma och en pappa, om dom nu e värdiga att behålla den titeln, lite som ett hån mot oss andra. Bosatta i detta moderna, informativa, upplysta land.Men i alla fall så hade dom ett antal små söta barn, som dom slog mest regelbundet och ständigt och jämt. Då ofta med lampsladdar, vilket jag visste från innan att det är det vanligaste redskapet om används i barnaga. Dom hade nu äntligen blivit dömda för sina brott 1 1/2 år, om det ynka straffet vill jag inte ens kommentera för då riskerar jag att flyga i luften. Till dom vuxna ägnade jag inte ens en pytteliten tanke. Må dom ruttna i helvetet!!

Men dom stackars barnen! Vilken jävla otur att födas in i ett sådant helvete, där båda "föräldrarna" härstammar från undre jorden. Maximal otur! Nu har dom i alla fall blivit omhändetagna, och får slippa eländet. Tänk er dom stackarna, mamman och pappan som skall vara tryggheten, kärleken, borgen. Dom är väl bara glada att slippa dom. Vilket ger rysningar i sig. Ett barn skall inte vara glada, tacksamma över att få slippa sin mamma. Jag blir GALEN ju mer jag gräver i det. NEJ, DET ÄR FEEEEEELLL!

Så kommer då den lilla nyhetssändningen, för dagen. Kan ju inte bli sämre än igår, tänkte jag. Men där gick jag bet, ordentligt.

Det är nämligen en manlig idiot, som sitter inne på Rättpsyk för att porrat sig på nätet, och då på barnbilder. Bara det går man ju igång på alla sylindrar! Nu är det så att han har varit berikad med en dator, i sin lilla cell. För han måste väl ha nåt att göra, eller vad var tanken? Vad tror ni han har gjort, på datorn? Porrat sig så klart!!! Med barnbilder, blev du förvånad?!!!

Nu kommer det...ramla inte av stolen nu.

Idioten kan inte bli dömd igen, eftersom man inte får gå in i hans dator och hitta bevis. Det är kränkande mot mannen! NEEEEEEJJJ!! Jag blir röd som en tomat! Jag spricker, jag svimmar och lägger mig totalt! KRÄNKT!! Mannen??? FÖR I HELVETE!!!

Vart bär det hän?

2 kommentarer:

  1. Jag hörde det där om porrgubben i morse också och man blir ju galen när man hör det!!! En sån idiot ska väl sitta i en cementbunker utan varken madrass eller täcke...varför ska han ha tillgång till en dator??? Helt sjukt!

    SvaraRadera
  2. Det barkar åt fanders.
    Och han, mördaren i Oslo, ska kanske ha eget sjukhus.
    Ur led är tiden.

    SvaraRadera