tisdag, oktober 20, 2009

Att ha viktiga människor...

...runt sig är viktigt.
Det kan jag intyga at jag har.

Människor som skickar ut hela hjälpcentralen, bara man trycker på den minsta hjälpknappen, av dom alla. Människor som sticker ut hjälptentaklarna redan innan det lilla hjälper hörs.

Jag är nu säker på att när den dagen är kommer o jag skall lämna detta jordeliv, kommer jag inte att bli liggandes i en vecka utan att nån hittat mig. Jag kan inte ens vara borta en timme från modern kommunikationsteknik, förrän larmet går.

Vart är hon? Vi har ringt både hem och på mobil!!
Slå på stora varningstrumman!

Dom hoppar upp sina vita hästar, för att rädda prinsessan, som sitter på slottet.
Och dom galopperar allihop!

Det känns vamt i hela hjärtat!
Det känns så bra, att jag har just er!

I vått o tått
I nöd o lust
I glädje o sorg

1 kommentar:

  1. Ja, du vet väl att om man inte finns på FB eller bloggen, så finns man nästan inte? Skönt att du är tillbaka i alla fall! Kram!

    SvaraRadera