lördag, maj 01, 2010

Stunden är kommen...

...då det är dax att sätta sig i bilen för att köra den där dryga timmen, till shoppingen paradis. Där rik som fattig kommer ut med dom enorma gula påsarna med en massa godsaker. Saker man verkligen behöver, som tvål, tandkräm, tvättmedel och kalsonger, sådant man abolut INTE hittar i någon annan affär i hela landet. Och en och annan lite sak, man kanske inte så mycket behövde just nu, men kanske kommer behöva någon gång i framtiden.

Jag har börjat skissa på en inköpslista, vilket är otroligt överambitioöst eftersom man ändå skall plöja igenom varenda gång, på varenda avdelning i hela varuhuset. på nåt sätt så känns det mer verkligt, att man faktiskt snart är på väg. Någon slags bearbetning, laddning inför vad som skall komma skall.

I alla fall... någon har lagt till något på min lista!

Och det är inte jag, mina barn är endast 5 och 7 år fyllda, så det kan omöjligt vara dom heller. Om man då kör med uteslutningbetoden så finns det bara en familjemedlem kvar.

Ett starkt åldertecken, hihihiiii

( Läs: läsglasögon)

1 kommentar:

  1. Tja,det där ålderstecknet har jag också börjat med... Lycka till på Gekås. Jag är inte aaaaalls avundsjuk. *är jag visst*

    SvaraRadera