onsdag, november 18, 2009

Tantvarning på mig, eller...

...jag har hört att ungdomarna har startat det som värsta trendgrejen. Kanske e lite trendig ändå, då...

Jag har i alla fall fått ett nytt kall och det går före det mesta nu för tiden. Alla dom där måsterna som att tömma diskmaskinen, vika tvätt eller åka till Ica ligger helt plötsligt väldigt låååånnngt ner på min prioriteringslista.

Jag gör det ståendes, sittandes och kan till o med utöva aktiviteten gåendes. Fantastiskt!
Funderar på om jag kanske till o med kan ta med mig det in på toa, varför inte utnyttja tiden och jag har ju ändå händerna fria. Men det är nåt som säger stopp, du har gått för långt. Så...

När maken skaffat film, och det är mys i soffan tänker jag genast. Nej! Då måste ju lampan var släckt. Då kan jag inte utöva mina färdigheter. Får bli film en annan gång, kommer nog snart på Tv.

Smittat ner äldsta dottern oxå, så nu e det tävling. man får inga som helst handikap för att man endast råkar vara 6 år. E det tävling, så e det. Synd för henne att hon måste gå o lägga sig så tidigt på kvällarna, medan jag får vara uppe hur länge jag vill.






1 kommentar:

  1. så rolig du är

    kan man beställa ett mintgrönt pannband med öronlappas

    kram
    Nina

    SvaraRadera