söndag, oktober 17, 2010

Skulle googla efter...

...efter en bild på en tårta, eftersom vi dagen till ära firar 6 årig födelsedag, idag, i familjen. Kalasen har hållt på i dagarna tre, med god mat, dryck och tonvis med presenter.

Men när jag sökte på vanlig enkel tårta, kom det upp en helt ny värld framför mig. Jag gick längre och längre in i träsket, till det va va svårt att ta mig tillbaka, helt tagen av alla bakverk.

Jag har tittat på tårtor som ser helt fantastiska ut, medan andra såg helt fruktansvärda ut. Hur långt får man egentligen gå, när det gäller saker folk skall äta. Eller är det inte tanke? Man kan verkligen undra i vissa fall. Skulle du själv vilja äta en tårta som är dekorerad med en krystande kvinna på? Eller kanske ett askfat? Sen skall vi inte tala om alla snuskiga tårtor mitt lilla oskyldiga öga fick skåda. Så snuskiga så jag inte ens kan lägga ut dom. Ni som är nyfikna får googla själva.

Här kommer lite ögon"godis" av olika slag!
















































































































































3 kommentarer:

  1. Nää, usch! Den enda jag skulle kunna tänka mig är kameratårtan.

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte ha tårta alls efter detta!!!!!

    SvaraRadera
  3. Shit vilka galna tårtor. Otäckt!!! Skrämmande!!

    SvaraRadera