onsdag, januari 26, 2011

Se livet från den ljusa sidan!

Det är verkligen vad en reklam på radion väljer att se det. Känns ju positivt, även om det verkar VÄLDIGT jobbigt.

Men varje gång jag hör den, så kan jag inte låta bli att småle lite för mig själv, bakom ratten. För det är oftast där jag befinner mig när jag lyssnar på radio.

En kvinna ringer till spåmannen,

"- Jag har tänkt att virka en grytlapp, lika stor som Afrika. "
"- Oj då, det va stort!"
"- Ja. det är därför jag vill veta hur det kommer att gå."
"- Skall kolla här djupt in i kulan.....LÄTT! Det kommer gå LÄTT!"

En annan kvinna ringer till spåmannen,

"- Jag har tänkt att skida till Nordpolen, i klädd endast bikini."
"- Ojdå, det va långt."
"- Ja, det är därför jag skulle vilja veta hur det kommer att gå."
"- Skall kolla djupt in i kulan...LÄTT! det kommer att bli LÄTT!

Som sagt, man kan välja från vilken sida man kan se det. Välj den som känns rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar